BioBio Granola On The Go

Η granola είναι ένα υγιεινό πρωινό.
Η granola φαίνεται σίγουρα υγιεινή.
Μπορείς να την αγοράσεις σε καταστήματα υγιεινής διατροφής , σούπερ μάρκετ με organic food.και να την σερβίρεις για πρωινό πριν φύγεις για την δουλειά . Τώρα όμως μπορείς να πάρεις Την BioBio με την κούπα της από σημεία on the go η να την παραγγείλεις delivery στη δουλειά σου μόλις πεινάσεις

Είναι όμως όλες οι granola ίδιες

Από τι φτιάχνεται η granola;
Δεν υπάρχει καμία τυποποιημένη συνταγή για τη granola, οπότε αν είναι υγιεινή εξαρτάται πραγματικά από τα συστατικά της και πώς έχει παρασκευαστεί. Συνήθως αποτελείται από βρώμη, μερικά καρύδια ή ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα.

Η βρώμη είναι γεμάτη με φυτικές ίνες, γεγονός που μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης, τα καρύδια περιέχουν υγιή λίπη, ενώ τα αποξηραμένα φρούτα περιέχουν κάλιο.

Για τους ανθρώπους που ασκούνται, η granola είναι πιο γνωστή ως πηγή υδατανθράκων που τροφοδοτεί τους μύες και παρέχει ενέργεια για μια κουραστική μέρα. Αλλά συχνά, τα συστατικά όπως η βρώμη και τα καρύδια αναμειγνύονται με ένα γλυκαντικό που μπορεί να αυξήσει την περιεκτικότητα σε σάκχαρα.

Αν παρακολουθείς το βάρος σου, ένα μπολ granola προσφέρει περίπου 377 θερμίδες (ανάλογα και για ποια granola μιλάμε).

Πρώτα πρέπει να δεις τη λίστα συστατικών. Η περιεκτικότητα σε ζάχαρη μπορεί να εμφανιστεί με διάφορες ονομασίες όπως η δεξτρόζη, η φρουκτόζη, το σιρόπι καλαμποκιού υψηλής περιεκτικότητας σε φρουκτόζη (HFCS), το μέλι, η λακτόζη, το σιρόπι σφενδάμου, η σακχαρόζη και πολλά άλλα.

Αναζήτησε granola που έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και δεν έχει προσθήκη σαχαρης η άλλο κρυμμένο γλυκαντικό με πολλές θερμίδες

δες τον πίνακα στη συσκευασία της BioBIO και θα καταλάβεις γιατί η BioBio είναι το καλύτερο πρωινό για το σωμα σου .

Ποια είναι ομωςη ιδανική ποσότητα ενός μπολ με granola;
Tο 1/3 μιας κούπας, ή περίπου το ένα τρίτο μιας μπάλας του τένις. Αυτό σημαίνει ότι ένα μεγάλο μπολ granola για πρωινό είναι υπερβολή. Ωστόσο, το μέγεθος που είναι κατάλληλο για εσένα, εξαρτάται από τις ενεργειακές σου ανάγκες, οι οποίες μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το φύλο σου, τα επίπεδα δραστηριότητας και την ηλικία σου.

Η συσκευασία μας έχει 80 γραμμάρια αντί για 60 , που περιέχουν άλλα προϊόντα και είναι υπεραρκετό για να σε κρατήσει χορτάτο και με ενέργεια μέχρι το κυρίως γεύμα σου

Ο καλύτερος μετρητής θερμίδων είναι το σώμα σου. Δες ποια ποσότητα σε χορταίνει, χωρίς να σε βαραίνει υπερβολικά.
Μπορείς να αυξήσεις τη θρεπτική αξία της granola, τρώγοντας τη με γάλα ή γιαούρτι και προσθέτοντας μούρα, μπανάνα και μια επιπλέον χούφτα ξηρούς καρπούς.

Μια granola με γλυκαντική ουσία, όπως το σιρόπι Αγαύης και τα φρούτα, θα βοηθούσε να τροφοδοτήσεις το σώμα σου σε μια μέρα με αυξημένη σωματική δραστηριότητα, όπως μια πεζοπορία ή μια βόλτα με ποδήλατο.

Και για εμάς τους υπόλοιπους, μια μικρή μερίδα granola με λιγότερη γλυκαντική ουσία είναι ένα καλό σνακ σε μερικές λιγότερο δραστήριες ώρες, όπως ένα απόγευμα δουλειάς μπροστά στον υπολογιστή.

We love granola.